Financieel administratief medewerker
Dit ga je doen
Als financieel administratief medewerker ga je aan de slag op de financiële afdeling waar je al jouw boekhoudkundige kennis kan inzetten. Je verzorgt de financiële administratie van verschillende projecten. Dit doe je door financieel- administratieve informatie te verzamelen, ordenen en verwerken met als doel een correcte en actuele administratie te onderhouden. Benieuwd naar de overige dagelijkse werkzaamheden? Lees dan snel verder:
In de functie van project administrateur ben je:
Administratief verantwoordelijk voor eigen project(en)administratie(s), je hebt een eigen takenpakket. Voor het voeren van een projectadministratie in het programma BouwWorks ben je onder andere bezig met het verwerken van inkoopfacturen, aanmaken van verkoopfacturen, controleren van WKA (Wet Keten Aansprakelijkheid)stukken, het invoeren van betalingen en verwerken van bankafschriften. Je verzorgt onder andere de facturatie van termijnen en meerwerk in overleg met de projectleider of woonadviseur. Uiteraard behoren alle andere voorkomende financieel administratieve, secretariële werkzaamheden ook tot je werkzaamheden.
Bij afwezigheid van onze receptioniste neem je samen met je collega's van deze afdeling, de honneurs waar. Hierbij kun je denken aan het aannemen van de telefoon en doorverbinden, ontvangen van gasten in ons kantoor, post- en pakketservice te woord staan etc.
Naast je inbreng op gebied van administratieve vaardigheden zal er zeker een beroep worden gedaan op je zorgvuldigheid, klantvriendelijkheid en communicatieve vaardigheden.
Dit is je team
Team finance Bouw bestaat uit vier collega's, de administrateurs, een assistent-controller en de financieel directeur. Twee medewerkers houden zich in deeltaak bezig met projectadministratie. Naast team finance voor Bouw, hebben we ook een afzonderlijk finance team voor Ontwikkeling en Vastgoed met drie collega's.
Wat breng je mee?
Je vindt het fijn zelfstandig te werken, durft verantwoordelijkheid te nemen en bent spontaan en positief ingesteld. Ook samenwerken met collega's doe je graag.
Dit bieden we jou
We stellen ons fijne familiebedrijf aan je voor
HBB Groep is een regisserend bouw- en ontwikkelbedrijf, gevestigd in Heemstede. Van oudsher een familiebedrijf dat is opgericht in 1935. Dit is nog steeds te herkennen in onze cultuur. We zijn een platte organisatie met korte lijntjes. Een fijne werkomgeving waar ondernemerschap en verantwoordelijkheid centraal staan en waar veel ruimte is voor groei en ontwikkeling.
Met een bevlogen team ontwikkelen en bouwen we onze projecten graag in de omgeving van Haarlem en groot Amsterdam. Daarbij is het verbinden van en samenwerken met partners en betrouwbare adviseurs één van onze kernkwaliteiten. Dat zie je terug in onze mooie en bijzondere projecten en daar zijn we trots op!
Over HBB Groep
HBB Groep ontwikkelt en realiseert sinds 1935 vanuit de missie om de mens en haar omgeving te verbinden.Functie: | financieel administratief medewerker |
Startdatum: | 15-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 28 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met HBB Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Noordwijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de noordwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Noordwijk via Noordwijkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Noordwijkkrant.nl.
© Noordwijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.